Mitsubishi L200

Pierwsza wersja Mitsubishi L200 miała swoją premierę w 1978 roku.

Wtedy to, Mitsubishi zaprezentowało model, który posiadał napęd na tylną oś, po dwóch latach zdecydowano się wprowadzić wersję z napędem na cztery koła, co wśród dostawczych terenówek jest o wiele bardziej porządaną cechą.

Na rynku europejskim samochód występuje w trzech wersjach Invite, Intenese i Instyle.

Wersje różnią się od siebie stopniem zaawansowania zastosowanych w nich technologii.

Podstawowym dla rynku europejskiego jest model Inviet, który wyposażony został w skrzynię rozdzielczą EasySelect.

Samochód w tej wersji nie posiada kontroli trakcji i ESP.

W modelach Intenese i Instyle wprowadzone zostały skrzynie rozdzielcze Superselect, których zastosowanie umożliwa o wiele lepszą kontrolę nad pojazdem podczas jazdy z napędem na cztery koła.

Ciekawostką, która wiąże się z tym samochodem jest jego obecność na rynku Afrykańskim.

Dostępny tam model nie ma ABS, ESP i poduszek powietrznych, co może budzić pewne kontrowersje.